tisdag 23 oktober 2007

Broccoli...

.. visst var det nån TV-serie producent som hette det? ummm *s* man kanske skulle döpa om sig till Rödlök, eller Grönkål... eller.. Jenny Spenat??
Neeeehe! *s*
Jag kom av mig på vad jag hade tänkt blogga om egentligen.. Titeln försvårar alltid det hela *s*
Fan va Kent skivan e perverst bra! borde nästan vara kriminellt att skriva så bra låtar! *s*
*tänker lite...*
Jag har i alla fall varit ruggigt effektiv på jobbet på senaste tiden.. det går ju helt klart ut över mitt bloggande, kanske borde ta upp det med min chef?
Kan ju hänga ihop med att jag har tokmycket å göra....

Jaaaaaaaaaaa just det! nu kom jag på det..!! :D
Jag vill åka till BRAZZZZZZZZZIL igen! God damn! Äre ingen som vill hänga på? 25 december till 8 januari.. typ? hahaha
Jag kan tänka mig att åka till Thailand också.. nån? *s*
Plezzzzz!

Happ det vara bara det.. hej då! *s*

2 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jugge sa...

Brazil låter ju helt okej, men jag ska minsann fira nyår i Borgafjäll! Dessutom lira bas i ett coverband, se hur lokalbefolkningen beter sig efter för många Vargtass innanför västen, räkna Helly Hansen-tröjor och smälla treöres... För sånt kan man väl ändå inte göra i Brasilien, eller?