måndag 12 november 2007

6 dagar kvar...

...till KENT! fan va jag längtar!!! ska bli helt underbart.
Håller på å lyssnar in mig på de tidigare skivorna också.. fast enligt konsert recensionen i DN så drog dom igenom nästan hela senaste skivan, och blandade in lite gammalt här och där. :D

Kom för övrigt hem från Belfast/London igår.. lite trött idag! (Hoppas jag inte ser ut som den Zombie jag känner mig som.) Det var superkul som vanligt, men så kort! Fredag till söndag i Belfast bara (onsdag-fredag var jag i London), men nu ska det lugna ner sig på res-fronten.. skööööönt!! Längtar efter att få ligga på soffan å kolla på en film! Det är ju så mysigt att göra det den här årstiden dessutom.

ne, lite mer kaffe.... hahaha
Kramen

1 kommentar:

Anonym sa...

Och nu är det bara.... 3 dagar kvar!!! tjoho