onsdag 21 november 2007

WoW - heaven or hell?

Tack vare Anna, Peter och Jörgen har jag nu blivit en WoW-are! Det fanns ju en anledning till att jag inte blev det redan för 6 år sen när Chelli försökte konvertera mig till den mörka sidan.. och det var ju att jag skulle bli för "hookad". Jag älskar ju FANTASY!!

Och mycket riktigt.... började ju lite smått i lördags.. och idag onsdag är jag väl redan uppe i 16+ timmar *hehe* och då har jag inte ens spelat idag!

Men vid ett tillfälle var det nära att jag raderade hela spelet.. *s* jag hade dött, och så började jag att fladdra tillbaka mot min kropp.. men jag blev lite förvirrad och irra bort mig (tycker det är svårt att se i den där grå världen!) och råkade fladdra in i ett vattenfall och blev UTSPOLAD i havet!!! så då låg jag i havet i typ 45 min utan att hitta nåt ställe att gå i land på.. tillslut fick jag ringa Fabian å be honom komma och hjälpa mig å hitta ett ställe jag kunde gå iland på.. jag simma runt halva ön... minst!!! satt och svor och kallade spelet för diverse oangenäma saker hahahahaha fast det var lite kul när det kom en annan wisp där i havet han/hon måste ju ha råkat ut för samma sak hahahaha Men Fabian lotsade mig iland.. :D

Och i natt så vaknade jag och fick "panik" för att jag inte kunde se WoW-skärmen (jag var mitt uppe i att slasha Harvest Watchers), så jag började krafsa runt på nattduksbordet för å se om jag hade min laptop där (den är i köket).. innnan jag insåg att jag drömde WoW

AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHH!! heheheh
bye bye RL

1 kommentar:

Anonym sa...

hiihihihi
Say hello till ditt nya beroende ;)