onsdag 7 oktober 2009

Kedjereaktion..

Kent har "smygsläppt" en singel (natten till i tisdags tror jag det var), jag har fortfarande inte hört den!!! Och då fick jag ju även nos på att skivan släpps den 6 november, så jag gick ju direkt in och förhandsbokade den. Jag längtar såååå!! Men så slog det mig... shit!! min mp3-spelare är ju trasig.. jag måste ha en ny!! Så då fick jag gå in och beställa en ny mp3-spelare också.. vilken härlig kedjereaktion! :D Kent är nog de enda jag köper skivan till utan att först ha hört den.. så trygg känner jag mig att det kommer låta toppen.. igen!
Nu har jag i alla fall 2 saker att se fram emot. För att inte tala om Kent konserten i februari, måste bara fixa biljetter först. jipppiii!

Jag såg förresten "män som hatar kvinnor", eftersom jag har hört alla säga att den är så bra och boken är så bra så var jag helt inställd på att bli besviken.. men det blev jag inte! Den var ju riktigt spännande och bra. :) Fast jag tror jag föredrar den engelska titeln "The girl with the dragon tattoo", jag gillar ju drakar.. :D

Inga kommentarer: