tisdag 8 december 2009

dumdidum...

jahapp! Då var det dax igen.. jag har insett och erkänt att jag är en periodare gällande det mesta faktiskt, även blogging!

Det har kommit till min kännedom att "printa" inte är ett vedertaget ord.. inte heller "templat", är det så? Härligt med svengelska, jag hörde faktiskt en kollega idag som sa "printrarna", och det lät faktiskt illa.. :D

Idag är det 11 arbetsdagar kvar till Julafton :D, och det innebär 11 arbetsdagar kvar tills jag åker till Chile. Jag har funderat på om jag kanske ska försöka blogga lite då.. hmm. :)
Mayhaps!

Vi firade Kung Guvo af Baren i lördags, han fyllde "26".. super trevligt och skoj.. och helt crazy! Som vanligt.. Det blev rätt många taxiresor fram och tillbaka till stan, för det blev ju givetvis efterfest. Ena resan bjöd på "mamma, pappa + adoptiv barn" till taxichaufförens stora nöje.. han skrattade gott i alla fall. Det känns så logiskt då kl 3 att man ska ha en efterfest.. men på söndagen kändes det liiiite onödigt.. men det var då jag hittade dom där filmerna jag gjort på mobilen och insåg att det var ju helt klart värt det!!! ;D
Fina hipp-hopp danser a la Markoolio.. jeeesus! Det blir alltid så himla roligt på våra fester.. :D

Inga kommentarer: