torsdag 11 mars 2010

Galet!

haha jag surfa runt lite på DN och hittade den här insändaren:
"Min man har blivit så äcklig" fy fan! Ska man vara glad att han klipper tånaglarna trots allt eller? ;D

Nu var det ju ett tag sen det bloggades.. tappade sugen lite efter alla tråkigheter, men nu ska jag försöka hålla en munter ton, för det behövs det med.

Vad har hänt sen sist då? Till exempel så var Fabian och jag och såg KENT, superbra! Till och med Fabian gillade det, han hade iofs förväntat sig en hög med "emo's" på scen. :D
Apropå emo's... José hade lite högläsning för mig ur den manliga versionen av Veckorevyn -Moore, den verkar ju helt klart bättre än Veckorevyn för här hade man gjort en lista på de mest värdelösa djuren i världen. Sjukt kul! Ett utav världens mest värdelösa djur är nämligen Pandan. Varför? Jo, den är typ vegetarian och måste äta 200kg bambupinnar om dan (eller nåt sånt), den har helt värdelöst camouflage. svart å vitt i en bambudjungel syns ju på långa vägar! Pandan är kort och gott den kinesiska djungelns emo. hahahahaha! rooooligt!

1 kommentar:

mymistymorning sa...

Hahahahahahaah garvar så att jag snart kissar på mig hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
puss