torsdag 29 januari 2009

Extra extra!! Read all about it!

Tony (mannen till höger i bild som gömmer sig under den rosa fjäderboan) har en jätterolig "utklädningslåda" som kommer fram förr eller senare på hans fester (med tanke på mitt glada leende och obefintliga blick, så kom den fram senare den här gången). Jag vet inte vad ni gillade i er barndom, men jag älskade i alla fall att klä ut mig. Det började redan på dagis, och sen hade vi lite maskerader i mellanstadiet. Tony och min ena syster (Lotta) är de enda som har fortsatt med temat "klä ut dig". När den här första känslan av "suck! inte maskerad" har lagt sig och man (jag?) ger sig hän, så blir det ju alltid så himla roligt! Det går inte att ha tråkigt på en maskerad.. har ni tänk på det?! Och det behöver inte vara så allvarligt, lös-näsa fest? Lotta hade en väldigt lyckad perukfest en gång, ingen större ansträngning för folk, men ack så roligt... Tänk er att få dra på sig en mikrofon-peruk?!! :D

Hmmm kanske snart dags för en sån fest igen... Jag fick i alla fall den här bilden skickad till mig idag av Alejandro (mannen med den vita hatten.. eh peruken menar jag hihi) och jag skratta så att jag trodde revbenen skulle gå av, sen kände jag ett stort behov av att dela med mig av skrattet eller i alla fall att jag kanske fick bjuda på ett leende??
:D

1 kommentar:

Anonym sa...

Helt underbart med maskerader, det är tyvärr alldeles för få sådana fester... Fram för mer maskerader...
/fjant