fredag 23 januari 2009

Redbull

Reeeedbull!!! hehe jag var å såg "Yes man" igår, och den var skitrolig! Jim Carrey den gamle galningen.. Jag har kommit på varför han funkar, trots att han spelar över med 500% och förutom hans gummi ansikte som man bara måste tycka e kul! Så är det nog det att de övriga i filmen inte spelar över.. det skulle ju bli för mycket. Skönt att Hollywood har fattat det i alla fall. En sak som Hollywood inte har fattat, och som jag faktiskt stör mig otroligt på.. är att hjältarna och hjältinnorna i alla episka filmer har blekta tänder!!! Jag var och såg Australia, ett äventyr som utspelar sig i "the outbacks", typ 1945, tydligen så hade man perfekt garnityr redan då... *suck* Jag hade kanske gett filmen en 3a om det inte vore för att jag bokstavligen blev bländad av Hugh Jackmans leende och var tvungen att uppsöka läkare för skavsår på hornhinnan. Nåväl, alla har vi våra hang-ups.. *s* Uuuuuuuuuhooooh! såg precis att den är Oscars nominerad... det kan inte vara möjligt?! För vad? bästa tandblekning? haha

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har aldrig gillat Jim Carrey.
/Fjant
www.fjant.tk

Anonym sa...

Reeeeeed bull, red bull, röööööd tjuuuur.....

Jenn-Penn sa...

att man gillar Jim Carrey är nog själva förutsättningen för å gilla filmen... *s*