onsdag 2 september 2009

Förlåt lilla bloggen..

Det är lite svårt å hålla liv i blogg-rackarn!
Jag hade tänkt göra en blogg för en tid sen om en galen utekväll.. men det började kännas som den här bloggen blev en sån där fjortis alkis blogg typ "fan va full jag var igår.. det var skiiit kul!!" och det var ju inte riktigt meningen..

Fast det känns som om jag ändå måste dela med mig av en händelse från den natten. Som vanligt var mina vapendragare José och Tony med, allt började så nice med grill-afton hos Josés syrra.. men efter Eken.. och Patricia så börjar det lätt att spåra ur.. :D
klockan är väl närmare 06.00 och vi befinner oss på Shell macken vid Slussen. Tony ska köpa cigg.. När vi kommer in där i berget (där macken ligger) så får Tony syn på bensinpumparna och får nåt galet i blicken.. "hääär!! ta min mobil taaaa kort!" Sen sliter han med José, grabbar tag i bensinpumpen.. ger den till José som ser lite frågande ut.. och sen vänder sig Tony om.. och lutar sig fram.. José som känner igen en position när han ser en siktar med bensinslangen mot Tony's... röv! Fantastiskt roligt! Jag tar givetvis kort på detta.. ett kort som nu heter.. "Taxi nån?!" Men mitt i detta roliga börjar killen inne på Shell att ropa.. och han e jättearg! Och gormar nåt om att det kan finnas bensin kvar... och cigaretter och det kan explodera och bla bla bla Glada ihågen kommer vi fram och förklarar att det var JÄTTEroligt, och att han inte ska vara arg.. och visar kortet.. och han kunde tyvärr inte låta bli å skratta till, men sen drog han på sig sura minen igen.. :D fast jag såg nog att han log innerst inne.



Nu måste jag desvärre jobba igen... :)

1 kommentar:

Anna sa...

snyggt jobbat, killar ;) hahahah