torsdag 3 september 2009

September

En riktigt busy månad, plus att alla ska fylla år.. Jag med! I år har jag beslutat att bara ha en middag för de närmsta, förutom tårtkalas på själva "stor-dagen", men det blir alltså ingen fest. Förutom å fylla år ska jag även åka till Paris och Island, första gången för båda! Ska bli kul :-) och i helgen ska jag ner till Halmstad. Tony's brorsdotter fyller 18 och tyckte vi skulle komma på party.. och så tar vi med oss José aka Kung Guvo af Baren. 5-6 timmar i bil med dessa 2 herrar kan bli prövande. *s* När vi skulle upp till mitt landställe på midsommar, endast 1 timme från Stockholm, hann vi bråka som "snorungar på kollo" *s*. Vi skulle roa oss med att leka en lek i bilen, alla 3 lika dåliga förlorare.. *hehe* det blev ganska hetsk stämning, fast roligt! Måste klura ut några fler lekar.. ;-D

2 kommentarer:

AnnPann sa...

Haha, ja men det är ju lika bra att ladda med "snorungebråk" i bilen på väg dit! Och anpassa sig till att gå på 18-års fest, hahahaha! Fatta hur l ä n g e sen det är ni var 18 (ja, jag själv oxå givetvis)

Jenn-Penn sa...

haha sant.. jo det var ett tag sen kan man säga :D
Kanske lika bra att lägga riban lågt *s*