tisdag 15 september 2009

Mersmak...

Jag var på möte i Paris förra veckan, låter ju nice.. eller hur? Det är ju sällan så glammigt som det låter, kom dit vid 17:30 och då var det bara att åka raka vägen till hotellet strax norr om centrala Paris. Middagen på kvällen var även även den på hotellet... 5:30 ringer hotell telefonen.. "Madam your taxi is here" eeeerm.. no thanks! "Madam, you ordered a taxi for 5:30am??" no, 5:30pm.. PM!! jaja ibland blir det fel.. *s*

Mötet var även det på hotellet.. 8:15-16. 17:30 skulle jag åka tillbaka till flygplatsen igen.. kuuuul! lite frustrerande, jag har ju aldrig varit i Paris, så lite ville jag ju hinna se lite.. och det hann jag! Fick en dryg timma efter mötet och innan bilen som skulle ta mig till flyget kom, så jag slängde mig in i en taxi.. mot Eiffel tornet!! oui oui! och som ni ser nedan så fick jag äntligen se det berömda ståleländet, men det är ju ganska coolt ändå. :D Fast det vore lite kul å få lite mer än en timme i Paris.. jaja, nästa gång kanske.

1 kommentar:

Ann-pann sa...

Bra att det gav mersmak i alla fall! Jag åker gärna dit med dig nångång :) Kram