måndag 7 september 2009

Måndag morgon..

Dagen efter helgen före.. :)
Vi kom tillbaka från Halmstad igår kväll.. eller strax före midnatt närmare bestämt. Jag brukar alltid behöva några timmar å "varva ner" när jag kommer hem sådär, men inte igår. Jag bäddade bara med nya lakan, duschade och sen bums i säng och sen somnade jag innan huvudet låg på kudden tror jag.
Det var en toppen helg, med utgång både på fredag och lördag, 18-års fest och pokerkväll. Det blir ju ganska intensivt när man ska hinna med så mycket på en helg, så det kändes i morse när mobilalarmet ringde.. urk! Snooza i 30 min.. men jag gick i alla fall upp! Det är mer än man kan säga om vissa andra.. "Natascha Don't touch me" (=Tony/mormor) klarade inte av alarmet idag utan tog ut en semester dag..! Kung Guvo af Baren lyckades också ta sig upp och till jobbet.. :-D
Respekt Brossan! ;-)

Inga kommentarer: