tisdag 29 december 2009

Chile 2: Lite bilder..





Nu har Tony fått ordning på Internet i huset :D så jag kan skriva åååååå nu! De 2 första bilderna är från flygplanet när vi flög in över Anderna mot Santiago, de andra 2 är utsikten från Tonys föräldrars hus. Nära till stranden :D Jag frågade hur kallt (obs! kallt inte varmt!) vattnet var och de trodde typ 15-17 grader... uppfriskande!
Idag har Mr T vaknat på fel sida.. så man får tassa lite på tå ;) haha ne, men det är väl så när man helt plötsligt bor hemma igen, det är ju skönt några dagar, sen behöver man andrum, så idag ska vi åka till Antofagasta Mr T och jag och sova kvar där (hotell), spännande :)
Det är verkligen superkul att vara här, alla är så himla mysiga och trevliga, sociala till 110%, det är kul att få se Tonys rötter dessutom.
Ne nu ska jag packa inför utflykten.

Tack José för att du ser efter mina blommor och att du rapporterar att dom lever haha, kommer bli orolig när du slutar rapportera... ;)

PUSS och Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejh hjärtat mitt! Jag saknar er redan...här hemma har vi firat jul enligt traditionen (sova, slita upp paket å längta ut på krogen eftersom det e så långtråkigt). I helgen träffade jag......å det va precis så najsigt som det skulle vara hehe :=)
Hoppas att ni har det riktigt grymt, njut av värme å goda människor!

Puss bebi :=)

Anonym sa...

mmm plantsen e still alive och våta :P he he .....