måndag 14 december 2009

Spara allt till sista minuten!

Det är mitt motto.. ofrivilligt kanske jag ska tillägga.
Nu har jag blivit uppskrämd och beslutat mig för att "okej då! jag tar väl den där influensa sprutan". Det vore ju otroligt trist att bli sjuk nu när jag ska på långresa... men inget är ju okomplicerat Om jag ska hinna få något sånär skydd bör jag ta den idag.. problemet är att jag har inte tid för några biverkningar! Imorgon ska jag till Finland på jobbresa.. tillbaka på onsdag. Så det passar sig inte att bli sängliggande. Jag hoppas att min kropp fattar det också.
Dan-före-dan-före-dan etc. 10 dagar kvar tills vi åker :D
Jag behöver införskaffa en ny resväska, vägrar å släpa på min andra, den är otroligt dum! Sen undrar jag om jag inte ska köpa en lite större ryggsäck, vi kommer ju resa runt en del.. och viktigt viktigt!! Solskyddsfaktor 40! Jag vill ju inte bränna mig... :D
5 veckor.. känns overkligt! Längtar!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

mmmm släpa stavas med ett p och inte 2 annars blir det släppa. En till som skiver med 1 hand muahahaha. Wankar kankse???

Jenn-Penn sa...

haha men va fan.. dyslektisk!