torsdag 11 februari 2010

Förbannadejävlapisskorv!

Småpratade lite med Johan på MSN och det verkar som att det inte är så himla bra med Gustav.. även om det är/var väntat så gör det så ont i kroppen att få höra det! Man får inte var 12 år och döende i cancer! Vad är det för mening med det?!! Jag har haft lite svårt att läsa Annas blog (Gustavs mamma) antagligen för att min pappas bortgång i just cancer ligger lite för nära fortfarande, men ibland har jag klickat in där på hennes blog och läst med ena ögat öppet och det andra stängt... samma teknik som när jag tittar på läskiga filmer. :(
Jag känner ju Gustav som Zewena - Jägarinnan :) Vi har WoW:at ihop och småpratat lite, men trots att vi aldrig har träffats så känns Gustav väldigt nära, för att använda mig lite av ett "Kent uttryck" så har han trots sin ringa ålder gjort ett Avtryck, det känns skönt att ha ett Gustav avtryck och som jag kan bära med mig även när Gustav har kilat vidare. Dessutom så tror jag ju att han finns kvar här sen också, men i en annan skepnad, sen om det är ett minne, ett avtryck eller hans ande låter jag var och en få avgöra.
Puss och Kram Gustav.

Inga kommentarer: