onsdag 10 februari 2010

hemma igen..

Jo dom där 5 veckorna gick ju åt som smör i solsken, väl tillbaka var det bara att försöka vända om dygnet, otroligt svårt för en nattuggla som mig. Måndag 1 feb möts jag av en mail-box på jobbet innehållande 582 emails.. hjälp! Och ingen förståelse från kollegorna heller.... "så går det om man tar 5 veckors semester!" ;)
ja ja.. på torsdag morgon hade jag nått veckans mail som var endast 80st.. :p heeeelt galet! varför ska det mailas så mycket?! Men det var några roliga emails ibland dessa 582st.. ett var en inbjudan till middag på en Paris restaurang.. hmm varför undrar man då? Så jag letade vidare och hittade "Save the date" (fan vad jag ogillar det uttrycket haha), jag ska i alla fall på möte i Paris i april.. niiice! Dessutom har dem lagt det intill helgen så detta ledde till att Mr T, Sussi och Kung Guvo ansluter sig till mig så kör vi en "möt våren i Paris" helg. Jag kan redan se det framför mig.. café, baguett och basker. Jag insåg precis att min avsmak för flygplatser och passvisning har gått över! :D (40-timmars resan hem från Chile var liiiite jobbig.)

Jag har också bokat resa till Storlien över påsk, ska bli grymt nice! Har längtat efter att grovdiska grytor och måla ägg. Jag räknar med arbetsläger på Lises och Camillas vandrarhem haha. Den här gången ska jag nog ta med mig lite musik så det inte bara blir storbandsjazz i köket. ;D Nu är det snart dax för KENT förresten.. men min Kent-broder dissar mig för att åka till Elfenbenskusten och titta på elfenben.. eller nåt. ;D Så jag har ingen å gååå meeeed! *buuuhuuu* men det löser sig nog ändå. ;D är det nån som har Alexander Skarsgårds email adress?

Kram!!

Inga kommentarer: