måndag 29 september 2008

Drömmar...

...nu tänkte jag inte på drömmar som jag vill förverkliga, utan nattliga drömmar. Jag hade nämligen en hel rada med asbizzarra drömmar i natt, det kan iofs ha att göra med att jag hade lite feber. Men vid ett tillfälle tänkte jag... ååååh shit va sjukt! hur kan jag ens komma på nåt sånt här sjukt!! det här måste jag komma ihåg!! *asg* men dessvärre kommer jag inte ihåg det.. jag har för mig att det var något konstigt mordfall där någon hade mördats på ett vidrigt sätt (jag brukar drömma deckare ibland och action rullar), och i mitt yrvakna tillstånd så var jag fascinerad över att JAG kunde komma på ett så vidrigt sätt och planerade faktiskt att gå i terapi..nästan! men nu kommer jag inte ihåg längre.. kanske lika bra *s* nu var det som tur var inte jag som hade mördat nån, men hur mitt undermedvetna kunde komma på att mördaren skulle mörda nån på ett sånt sätt... *s*
I min sista dröm i morse då körde jag bil och konstaterade.. "men shit, att jag hade glömt bort att jag hade körkort i alla dessa år!! va dumt!" nån som vill analysera den drömmen?? *s*
Jag tycker det är kul med drömmar! :D oftast brukar jag försöka reflektera lite över dom, det man kommer ihåg i alla fall.. vissa drömmar fastnar verkligen. Jag tror att nattens drömmar var bra/underhållande, för jag går runt och småflinar i alla fall :D hihihihihi

Inga kommentarer: