måndag 22 september 2008

Måndag.. dagen efter

Jaha då var man 34 då! :D
Hade kalas från kl 15 till 21.. så jag var helt slut igår kväll, orkade inte ens logga in på WoW haha utan jag drog på en rulle... Harry Potter och den flammande bägaren, perfekt avslutning på sin 34-års dag om ni frågar mig *s* och när filmen var slut och jag kollade på klockan så var den 00:25! Oj! tänkte jag, det gick snabbt! Sen blev jag lite fascinerad över att 2 timmar kan försvinna så snabbt (vilket så här i efterhand är en ganska udda reflektion eftersom när jag WoWar brukar det försvinna fler än 2! fast då är jag ju å andra sidan rätt social...). Men apropå Harry Potter och den flammande bägaren.. den är ganska sorglig faktiskt!

Men nu måste jag ju berätta vilka fina presenter jag fick.. fick 2 böcker av min systerdotter där pengarna för dom går till ett barnhem i Tanzania, sen så fick jag en annan bok "Den som inte tar bort luddet dör!!" eller nåt sånt.. den handlar om sånna där arga lappar som folk sätter upp, den var riktigt rolig.. en lapp som satt i bastun på en simhall sa "Ingen analsex i bastun tack!" (eller nåt sånt...) betyder det att avsugningar är tillåtet då? *s*
Sen så fick jag brunch och teaterbiljetter (Allt om min mamma, filmen va ju grymt bra!), och sen fick jag en biljett till en storseans med Terry Evans (han från det okända på TV4+), det är redan imorgon.. ska bli kul! (och lite läskigt) hmm vad mer... jag fick en fin äggklocka som matchar min väggklocka (det rimmade :D) som kan sitta på kylen. Och sen fick jag ett par askinky disk/städhandskar.. svarta gummi med typ strass och spets haha.. nu blir det genast mycket roligare å diska! Fast det hade ju varit underbart å se en "riktig" man i dom och endast iförd förkläde... priceless! sen så fick jag lite roliga matoljor, med chilli, citron, basilika och tryffel..

Tänkte jag skulle göra ett inlägg om min och Lises Irlands resa, men då vill jag lägga upp lite bilder.. fast jag vet inte hur man gör... fast det ser ut å finnas nån slags "lägg till bild" knapp, är det så lätt?! *S*

1 kommentar:

Anna sa...

haha ja jag tror nog att du grejar att lägga upp bilder :D