fredag 19 september 2008

Hösten

Jag har så dubbla känslor inför hösten.. mest kanske för att den är så kort. För min del händer det ofta mycket kul på hösten, dessutom kan den vara så vacker. Som idag till exempel, klarblått, krispig luft, inte kallt men en viss skärpa i luften, träden börjar så smått skifta färg. Sen så doftar hösten speciellt.. September och oktober är födelsedagsmånader för mig, jag fyller år på en söndag i år och det gör även Fabian (helgen efter), Helena (helgen efter Fabian), där emellan fyller min bror år (dagen innan Fabian), sen är det paus till slutet av october då Anna och Johanna fyller år.. och Mimmi (samma dag som Johanna)... gaaaaah höll på glömma Elma! Hon fyller ju också i oktober :D jag har säkert glömt nån.. sen kommer det några födelsedagar i November också.
Men det är ganska intressant att Helena, Liselotte och jag fyller på samma veckodag, undra hur vår mamma lyckades med det? *s*

Nu kom jag på vad det doftade idag... Strindberg! Ångestfylld kärlek med en ton av bitterhet och förfall. hahaha

om jag skulle ta å jobba lite istället för å sitta här å flumma... :D

Inga kommentarer: