onsdag 24 september 2008

Poached bluefish

dax för lite WoW-spån.. jag vet ju att det är många som ser fram emot expansionen, jag såg mest fram emot den i våras, nu har det svalnat lite.. Hörde från nån igår att det är fler som tillfälligt har slutat WoW:a i väntan på expansionen.. naaaabs!!!
I morse funderade jag i alla fall på vad det kommer komma för nya buff mat recept *s* det är liksom den nivån jag ligger på.. jag kommer ju inte ihåg all gear och vapen information, men ett par recept ska jag väl klara av å minnas.. *S* undra om man ska göra quester för å få dom recepten eller om det blir via mat-dailyn?
Det blir lite hysteriskt med all information.. här är i alla fall lite som jag har snappat upp: kommer att finnas en ny black bear mount, man får rep med en fraktion om man bär deras tabbard i en instans (oavsett instans).. hmm och nu stod det still.. ja.. ni ser ju, inte mycket som fastnar i min hjärna, mest ganska onödig information dessutom *s*

ja.. det var väl allt för stunden *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

et ska bli helt fantastiskt att sätta på sig den egotrippade fraktionens tabard och få en björn att rida på, det är ju perfekt att rida på björnar... låter lite dvärgaktikt kanske....