lördag 29 september 2007

förkyld...

igen!! mitt imunförsvar klarade 4 månader (det var då jag var sjuk sist).. nu är den här, första höstförkylningen för säsongen! Helt värdelöst.. alltså vad fyller förkylningarna för funktion egentligen?! nada!
Regnigt å grått är det dessutom, så det blir till å ligga på soffan.. tittade på "The pacifier", vin Diesel som barnvakt.. hahaha jag kunde inte byta kanal för den var så fascinerande töntig, fast han spelade rätt bra, men det känns lite som en kopia av Dagissnuten, och det var väl inte heller nån hit?! Nu däremot har jag zappat om och hamnat på "Utvandrarna"... mer missär och regn! Inte nån feel-good movie precis.. men den är ju välgjord och bra, men jag tror inte jag pallar å se den... hahaha fy fan! Skönt man har det ändå.. platt TV, varmt täcke och en gosig katt ;D
appropå katt så zappade jag om och hittade filmen Cat woman.. den blir bra! haha

I kväll ska jag ut på ett nytt ställe som heter Dolly's Saloon, det är et Texas-Mexikanskt steak house.. mums! Fabian har fyllt 18 och det ska vi fira med en god middag och några bärs! ;o)

Hej så länge!

Inga kommentarer: