tisdag 24 februari 2009

hittar inte sladden...

Jag var i Danmark förra veckan å ville ta en bild på en rolig vägskylt, men så kom jag på att jag inte har nån aning om vart sladden mellan datorn och mobilen är... På skylten stod i alla fall "Middlefart", det är tydligen en ort i Danmark... oklart om det finns en Upper och en Lower fart också *hihihi* tänk er att bo mitt-i-prutten *hihiihihihihi* oj oj jag skulle kunna spinna på hur länge som helst ;D

Jag är just nu i färd med att boka en sista-minuten resa till Åbo (kryssning), det var inte direkt igår som jag åkte sån färja.. men vi verkar bli 8 pers.... så det kan ju bli kul :D
Hoppas jag är pigg till på måndag då jag åter igen måste gå upp kl 05:00 för att åka till Danmark... svårt att förstå vad dom säger utan att jag är trött.. fem og halv fems = 95 (osäker på stavningen), förstår de själva logiken i det där uttrycket?! Det är i alla fall charmigt..

Imorgon jobbar jag hemifrån.. jippiii!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sommaren 2006 var jag och Peppe i just Middlefart! Det är ett mkt roligt namn... men det var faktiskt jättefint där.

När ska du åka med båten då?