tisdag 10 februari 2009

Road trip to Halmstad

I helgen så var jag på fest i Halmstad, jag och Tony gjorde en road trip till Halmstad eftersom hans bror hade födelsedags fest! Vi kom ner på fredagen och smygstartade lite med några groggar, sen blev det rockband. Efter lite övertalning så provade jag med, och fy fan vad jag sög! Jag fick handkramp, okej att jag har ganska korta fingrar.. men ändå! Nästan så jag måste köpa ett guitarhero nu jag med å öva.. fast jag är ju inte så förtjust i rock, det är det som är det tråkiga *s*. Efter några timmar av rockband så blev det poker, första gången jag spelar sådär med marker och allt, 10kr insats dessutom. Vad kan jag säga... revenge!!!! Efter att ha sugit på rockband så fick jag här visa mina talanger gällande pokerface och gambling. Det gick riktigt bra, ända tills Timmy tillslut synade mig och chockad konstaterade "du har ju ingenting!! värsta skitkorten" :D so what?! I'm still winning!! men där sprack bubblan om att jag var oskyldig och minsann inte visste hur man bluffar *muhahaha* Det var i alla fall skitkul! Apropå Timmy så hade han tydligen ett sånt där "blonde moment" för ett tag sen, Raffa (Tonys bror. Timmy är Raffas och Tonys kompis) frågade om inte Timmy ville ha en bok på sin mobil som han kunde ha på jobbet sen, men Timmy var lite tveksam.. "njaaaee, jag vet inte.. verkar så himla jobbigt å scrolla på mobilen när man ska läsa den" :D det där med ljudbok+hörlurar var visst nytt för honom hahaha

I lördags var själva festen, jättekul och crazy, kan inte riktigt återge på grund av bloggcensur, men det var kul å mötas upp igen med lite folk som jag träffade i somras, bland annat Barabas, han e så himla go och rolig! Och sen lite senare hörde jag om hans smeknamn... Barras med borren.. uuuhohh *Asg* jag tänker inte gå in på just varför han kallas det.. haha jag överlåter det till er fantasi. Men det låter ju fruktansvärt roligt!! Varför ska killar hitta på sånna där smeknamn?? *s*

Så, 2 dagars party, det är stort för nån i min ålder!! :D


2 kommentarer:

Anonym sa...

Som jag sa förut - jag är imponerad av ditt festande i två dagar! :D

Dessutom, kom ihåg att:
Ju mer du duckar, desto högre måste du sikta (visst var det så jag sa...? fan jag har redan glömt haha)

Jenn-Penn sa...

haha ja, bästa ordspråket!!