onsdag 4 februari 2009

Trauma...

Igår var jag ledig, så himla skönt!! Jag hade bokat tid hos frissan, och när jag är där så ser jag en något äldre man, tyckte det var lite otippat att han skulle gå till just den här frisersalongen eftersom den är ganska "trendig". Men så tänkte jag va kul att det inte bara är östermalmssnobbar! Så tjyvlyssnade jag lite på vad som sades, och han hade en sån där riktigt söderslang, det är ganska ovanligt att man hör det nu för tiden. Men min trendiga och superduktiga frisör jobbade ju från början som rörmokare så jag tänkte att det kanske var nån gammal kontakt *haha* tills jag insåg att "fan det är ju Jerry Williams!!"
När jag sen kom hem så mös jag ner i sängen å läste den superbraiga boken Människohamn av John Ajvide-Lindqvist, när jag ligger där å läser så smyger sig en trötthet över mig och jag bestämmer mig för att snooza lite.. jag är ju trots allt ledig! Men fy, vad händer? jo jag har värsta weirdo-sexdrömmen om en äldre man som ser ut som Jerry Williams fast med grå tant-page-frisyr!!! Huuuuaaaaa! VARFÖR?! om man väl ska ha en sexdröm varför kan den då inte innehålla nån som man VILL ha sex med? inte nån läskig gubbe *asg* Men jag fick i alla fall stopp på han tillslut för jag sa att jag var tvungen å åka till Halmstad. Usch! Trauma... vågade ju knappt somna igår kväll för jag var rädd att Tant-Jerry skulle dyka upp igen.

Inga kommentarer: