onsdag 1 april 2009

April april..!

Det är första april ju! Man ska luras eller bli lurad... hehe vilket ska det bli i år?!
Jag har en tradition av att lura min älskade syster Liselotte... men jag har varit dålig på det senaste åren.. dessutom blev hon på sin vakt! ;D
Hmmmm.... men jag kan ju berätta om en av mina favoriter :D
Jag var på väg tillbaka till Belfast från att ha varit hemma i Stockholm över helgen, och när jag sitter i London Heathrow och väntar på mitt flyg så slår det mig.. det är ju första april! Jag måste lura Lise.. hmmm Flygplats+Belfast=terrorist!! Så jag ringer upp och låter stressad.. berättar att jag har blivit stoppad i tullen... och att dom har hittat nåt i min väska.. men dom vill inte säga vad.. och dom pratar om terrorism?? och att polisen är på väg och att... hjälp!! jag måste lägga på! dom ser arga ut! jag ringer sen... klick!
Sen, så väntar jag lite styggt i ca 5 minuter innan jag skickar ett sms med "April april!" Fast jag tror hon uppskattar det! innerst inne! ;)
Jag har levt på den luringen länge.. dax å göra en ny!

Inga kommentarer: