fredag 3 april 2009

ingen luring..

Ne, det blev ingen luring.. kunde inte komma på något riktigt bra, och mina farhågor om att Lise var beredd besannades. Hon hade väntat på att jag skulle ringa å luras hela dagen... så det behöver nog gå några år till *s* Däremot skrattade vi åt terrorist-skämtet (hon är tydligen inte över det ännu... hehe).

Fredag är det och solen skiner... härligt! Fast nackdelen är att det syns att man måste tvätta fönstren, så det kanske får bli helgens uppgift. Behöver plantera om lite blommor också.... och städa.. ja men va kul! helgen är räddad! Jag kanske ska gå på den där after-work ölen i kväll, så jag har energi åt allt kul jag behöver göra i helgen... hmmm.

Och nu är det inte så lång tid kvar tills jag ska till Ume' och hälsa på Anna och äntligen få säga Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej till Svea 'rookie of the year'. Jag har däremot haft förmånen att få höra henne över telefon och ventrilo, både gastandes (när pappa spelar WoW), snuttandes och PRUTTANDES! haha det var jättekul. Det var nästan så jag trodde att det var Anna som gjorde en Tony.. Dvs. ta ner luren till.. ja ni hajar??
Pruttar är ju så himla rooooliga :D

Ne nu ska jag dricka kaffe och förbereda mig inför mitt nästa möte.. hoppas det också blir inställt som det jag skulle ha tidigare idag. *hihih*

Glad fredag!

1 kommentar:

Anna sa...

Det var inte jag som gjorde en Tony, det var faktiskt Svea! Hahaha, hon låter som en hel karl hihi
Du är såååå välkommen hit :D