fredag 24 april 2009

ja just det ja!

Har ju glömt å berätta om hur trevligt jag hade det i lördags med mina ex-kollegor Vi drack lite drinkar hemma hos mig och sen så sjöng vi sing star tills jag inte vågade längre på grund av grannarna... vill inte få störnings jouren på mig ;)
Det låter ju inte så snyggt precis... hehe men det är det som är kul!
Jag var ovanligt städad och stannade hemma istället för att gå ut å nattsudda.. tror den där bistra skärtorsdagsnatten satte sina spår.. huuuaaaa! ;)
Fast snart är det valborg, och det är ju också en klassisk fjortisfylle natt.. så vi får väl se hur det går då.. (jag har ingen åldersnoja.. jag lovar!) hehehe

Meeeen duuuu öööö! Idag e det fredag och inte vilken fredag som helst utan det är UME-Fredag! Jojo, om ett par timmar bär det iväg, hoppas att det blir värmebölja i Ume med, vi skulle grilla ikväll lät det som.. mums! årets första! Fan va vi svenska är galna egentligen.. det här är årstiden då man inte kan gå för nära husväggen. För när du svänger runt hörnet kan det stå en soldyrkare där å trycka sig mot väggen med ansiktet vänt mot solen, och skulle man råka gå in i personen och störa deras "meditation" så blir de nog inte så glada. Se dig för!! Ser du inte solen?!!
Visst gör jag det! Jag trycker också upp nunan i tid och otid mot vår käre vän som har kommit tillbaka. :D
Välkommen hem Solen! Hoppas du stannar lite längre i år.

Trevlig helg!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Man kan inte grilla i UME....det e ju fan snöööööööööööö där.....va fint det där med solen blev...välkommen tebax ....tööööönt muahahaha pözz & kräm ....kör försiktigt biatch ....neh jusste du hade inte körkort...muahahaha...en av dina grejjor o göra va (som inte kommer bli av) ....jag vet, jag e elak idag ...känner mig på sånt humöööööööööööööööööööööör

Jenn-Penn sa...

fy fan va taskig! hahaha

Anonym sa...

Yeah i know....i'm a wicked weasel...förresten sluta säga vahettere, peace, love and understanding //KG Af Baren

Anna sa...

Gick ju skitbra att grilla i Ume ;)

Anonym sa...

Okej...även solen har sina fläckar...flåt då :P