fredag 17 april 2009

Little Fredag!

Soligt + fredag.. igen! Lite Gentleman i lurarna.. baktakt :D Det är så här det ska vara! Och om en vecka ska jag till Ume´... härligt! Jag drömde om Anna härom natten, vi skulle göra en massa mysiga saker, fika, promenera, äta och dricka gott, så jag vaknade med ett flin. Tror det var en sån där sanndröm.

Förresten så pratade jag med José igår när han var och handla. Så kom han på att han behövde schampo... och så visste han inte vilket han skulle ha för att dom inte hade "hans schampo", så jag frågade vilket är ditt då? "Dove" svarade han, så jag började skratta och sa.. va!! ett tjejschampo! Fast "ni" får väl alltid använda tjejschampon? Och då slog det mig, WOW vilken grej! Värsta marknaden.. Jag kanske ska börja tillverka pojk/mans schampo..
Pojkschampo med en doft av sommarbus, lego och spindlar utan ben. Eller varför inte ett mansschampo med en doft av 5-56, fotbollsläder och Norrlands Guld. Kombinationerna är oändliga.. :D
Skämt och sido, varför har inte schampo marknaden för män exploaterats? Jag skulle gärna se en man som schamponerar sig i TV rutan.. så där som tjejerna gör, fast han behöver inte hålla för bröstvårtorna. :D

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Anna sa...

ja det var en sanndröm!! Snart är det dax :D

Mansshampo... Först och främst: MYCKET bra doftkombinationer hahaha! När det gäller denna (obefintliga?) marknad är det väl så att man som man förväntas använda såna här allroundprodukter som är shampo och duschkräm i ett. Och som tjej ska man ha tre olika grejer... shampo, balsam, duschkräm. Tjejer har långt hår = behöver därför hårbalsam? Killar kort hår = skitsamma vad de har i sitt hår ;) Tycker dock att du helt klart ska sätta igång och produktutveckla och se hur det funkar! :)

www.fjant.tk sa...

Du har blivit utmanad: http://konstigteller.blogspot.com/2009/04/jag-blev-ju-utmanad.html

/Fjant
www.fjant.tk