torsdag 2 augusti 2007

smyg-bloggar lite..

...från jobbdatorn hehehehe
Bilbo-katten håller mig vaken om nätterna och fullmånen gör det inte bättre.. och jag börjar misstänka att allt är DN's fel!! Nu menar jag inte alla dåliga nyheter, utan för att den ramlar in så där runt 4:30-5 på morgonen.. jätte bra säkert om man heter Jörgen och vill läsa tidningen innan man går till jobbet ;) men för en lättväckt stackare som mig med en ännu mera lättväckt katt är det katastrof! Jag funderade på å ringa å säga upp DN med anledning av min söt-jobbiga katt som tar dimpet i brevlådan som en gos-signal. Så... nu har jag druckit för mycket kaffe.. igen! allt för att kompensera de tunga ögonlocken, men det går sådär. Bloggning fungerar bättre som uppvakningsmetod *s* plus att jag har Kent i öronen... fan vad jag längtar till den 18 november, det ska bli så grymt kul å se dom live!! Måste nog börja lyssna in mig på deras tidigare musik så jag kan skråla med för full hals ;D woooohoooo! galet skojsigt! Plus att det även innebär finbesök från Umé ;o)
happ vad mer kan jag prata om.. joooo imorgon e det fredag och då ska jag och Sussi ut på eken bar, nice nice hallon bajs! (men usch då, fast det rimmar nästan hehehe)
Sussi och jag har slagit våra singelhandväskor ihop och tillsammans undersöker vi Stockholms nattliv, fast bara på fredagar eftersom man nu för tiden behöver 2 dar att återhämta sig (även om man bara dricker 2 cider.. tragiskt!).
Sussi är min icke-biologiska halvsyster, vi hade mycket roligt åt en stackars pojkes huvudbry när vi försökte förklara vår familjerelation för honom på 7Eleven en natt. Sussis pappa var gift med min mamma innan han träffade Sussis mamma, hänger du med? *s* Vad kan vi lära oss av detta? Fråga aldrig frågor du inte vill ha svar på! *hahaha* Så även om vi inte har biologiska band så känns "kompis" fel.. för vi har ju ändå gemensamma systrar! *ler*
Men det är intressant det där att vi har behov av att klassa allt, kompis, syster, halvsyster, jobbarkompis, pojke, flicka, gammal, ung, ful och snygg, för egentligen spelar det väl inte så stor roll?

Ne he, om jag skulle jobba lite.... ;D

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag längtar oxå till 18 november!! Ska också lyssna in mig ännu bättre på alla låtarna :) Det ska sjungas höööööögt

Jugge sa...

När du publicerade inlägget (om tiden nu stämmer) så hade jag nyss klivit upp... :o)
Mina strikt inrutade rutiner tillåter inte någon tidning på morgonen, och förresten möter jag en del tidningsbud på väg till jobbet så det där med tidning till morgonkaffet blir inget av! :o)