måndag 20 oktober 2008

Bo Kaspers Orkester

Jaha.. här har vi ju ännu en skitbra skiva å lyssna på.. shit.. låt 7 "Det blir bättre sen" och 8 "Människor är DJur".. suveräna! Lite funky.. jazzigt.. groovey!
Svårt å sitta still helt klart.
Det är lite lustigt med BKO, för dom behöver man verkligen lyssna in sig på.. jag började förra veckan.. och tyckte.. aha.. jorå.. sen blev dom.. hmmm fan rätt bra.. och nu.. så fick jag värsta smällen a la "shiiiiiit va bra.. stöööön! Ooooh My God! don't stop don't stop! I can see the light!!" typ som jag kan tänka mig att en allgalaktiskgurgelbrännare känns å dricka, "som att få huvudet inslaget av en guldtacka insvept i citronskivor".. eller som att vinna på triss.. "plötsligt händer det" eller "you've been TANGO'D!!". Ja.. ni hajar? Lyckorus.. tänk va för jävla tråkigt det vore utan musik!

Ahhhh nu får jag snart gå hem dessutom.. jippi måndan' klar!
Kramz

Inga kommentarer: