fredag 3 oktober 2008

Fredag!!

Äntligen! I och för sig gick veckan snabbt, men om det inte hade varit fredag idag så vete fan om jag hade orkat lämna den alltför sköna sängen i morse. Vad händer i helgen då.. jo i morgon så har min syster Helena middag, vi blir ca 10 pers. Brukar alltid vara super nice mat och jätte kul. Anledningen är att hon fyller år på söndag. Imorgon är det även kanelbullensdag!! Det får man inte glömma bort, jag tycker det är kul att vi har fått en kanelbullensdag :D jag tycker vi borde ha fler "dagar", jag menar inte att året ska utökas, utan speciella dagar, det firas för lite! Jag har förslag på några andra dagar, "de blå vantarnas dag" 17 november, inget annat händer då den dagen och november är ju grymt trist, vi kan behöva lite färg, och tänk vad kul om ALLA hade blå vantar på sig!! Sen tycker jag att vi även kunde ha en "kram dag" den 6 mars, då man får kramas extra mycket och med vem man vill, tänk vad vi skulle le mycket den dagen, för det gör man ju av kramar. Har ni några andra bra förslag? *s*

Om jag hoppar tillbaka lite i inlägget... (halkade visst in på ett sidospår *haha*) min syster Liselotte och hennes söta barn har tagit sig ner till Stockholm under natten, så de kommer vara med imorgon och det är ju toooooooooooppen mysigt!!!
Ikväll blir det nog en mysig hemmakväll... wooohooo! längtar till soffan *s*
Tur att det är fredag en gång i veckan i alla fall! :D

Inga kommentarer: