måndag 6 oktober 2008

Bordsmargarin..

konstigt namn de där, "bordsmargarin", vill du ha lite? eller får det lov att vara lite soffmargaring? eller utedassmargarin? Det är tur att vi har alla dessa förtydliganden som vi har... så vi inte tar fel, för det vore ju pinsamt! Nu kom jag på en annan grej... "kundpinne", den där som man lägger på kundbandet vid kassan så att inte mina saker råkar beblanda sig med personen framför och bakom mig och deras saker.. många gånger så kan ju samma namn ha fler betydelser, som tex.. kundpinne, hihi för nu har jag kommit på nåt jätte fyndigt igen... om två prostituerade skulle sitta och jämföra dagens arbete så skulle de ju faktiskt kunna prata om just en "kundpinne" eller kanske flera "kundpinnar". Hahahaha det är måndag och det tycker jag inte man ska ta så allvarligt på faktiskt :D
Plus att jag har NAMNSDAG.. hela dagen! :D
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!! Igen!! Jag skäms fortfarande över att jag inte kom på det när vi pratade i tel idag....

Jenn-Penn sa...

haha ingen fara!inget å skämmas för *s*

Anonym sa...

Tuuuuuuuuuuur :D