tisdag 14 oktober 2008

Ctrl+alt+delete

Idag är det en sån där tråkdag.. Jag vaknade i morse och visste att jag borde ligga kvar i sängen... och mycket riktigt.. har lyssnat på en arg pappa, irriterat mig över en bror, jagat folk på kommunen med mera.. allt detta tråkiga innan lunch. Antingen så är botten nådd och det blir bättre.. eller så kommer hela dagen vara en sån där dag som jag önskar att jag kunde radera. Eller åtminstone få börja om på, göra en re-boot eller en Ctrl+Alt+Delete. Men jag har försökt bryta det onda med att tänka på majskornet, prata lite med Johan på msn... plus att jag fick bekräftat att jag ska få WOTLK hemskickat till release dagen.. woohooo!!! Men här kommer ju då nästa katastrof.. vi har konferens 13-15 november, som tur var i Stockholm, så jag sover hemma. Men det innebär att vi ska "mysa" på kvällen... gaaaaaah! När ska jag kunna gå och hämta mitt spel? *s*
Nåväl.. *tar sista klunken kallt kaffe* mm mums
Solen skiner i alla fall, och snart har "låt den rätte komma in" premiär, har längtat efter den filmen, boken är ju så fantastiskt bra. Tänkte försöka få tag på biljetter till premiären (24/10), men de har inte börjat säljas ännu, så SF ligger under bevakning...

om jag skulle ta och försöka jobba lite... *s*

1 kommentar:

Anna sa...

hahahahaha:
"Men det innebär att vi ska "mysa" på kvällen... gaaaaaah! När ska jag kunna gå och hämta mitt spel? *s*"

Hihihih :D