torsdag 30 oktober 2008

blub blub!

Omotiveringens slöja hänger tungt över mig den här veckan.. började måndagen med att skriva till min "konsultfirma", att om jag kunde byta firma idag så skulle jag det! Han som jag skicka till, VDn, han blev inte så glad på mig haha och jag fick en slags annorlunda utskällning sen.. han tyckte att sånt där skriver man inte utan man ringer och har en direktkontakt.. jaha, det kan man ju tycka sa jag, fast jag tycker det är lättare att skicka ett mail, och sen ringer du, än att jag ska jaga dig... ;D dryg var jag också! Jag tycker det är så roligt när jag gör sånna här saker som jag tror mig okapabel till.. nu så kommer i alla fall David (VDn) att ha hand om mig personligen (ooooohhhh I'm so honoured!!), han vill inte att jag ska vara missnöjd.. och han har lovat att ta ut mig på lunch i slutet av november när han är över i Stockholm (han bor ju i London).. jippiii!!! jag vill ju verkligen gå och äta lunch med honom, det är det jag har saknat det senaste året... NOT! Jag funderar redan på hur jag ska klara mig ur "lunch dejten".. hmmm ramadan har ju varit... vad mer finns det?

jaja.. imorgon är det halvdag och det får man vara glad för! för sen är det helg!! Plus att jag har köpt och betalt min flygstol till Brasilien :D det ska bli så overkligt fantastiskt härligt!

Inga kommentarer: