onsdag 15 oktober 2008

Gröna gubben

Halloj! Idag är jag på strålande humör igen.. solen skiner idag med dessutom! Man får vara glad för varje dag med sol nu känns det som.
Ikväll ska jag Helena och Calle fira att Helena har fått fast jobb.. woohooo! Och Lise har lovat å vara med "i anden", så det blir toppen! Jag tänkte på det faktiskt.. att i min familj är vi rätt bra på att fira saker. Det är ju toppen kul, det firas alldeles för lite annars tycker jag.
I helgen har jag tänkt städa upp på balkongen (notera "tänkt" borde jag inte ha använt mig av "ska".. slacker varning!), och jag måste nog skörda min chilli nu (all 15st haha), och det måste ju firas sen. Skördefest helt enkelt! ;D
Och så fick jag en ny skiva igår med The script, asskön! Den tycker jag ni ska lyssna på om ni inte redan har gjort det.

Idag tycker jag att vi ska fira Gröna gubben (han på övergångställena), han fyller (säkert) år idag.
Grattis Gröna gubben!! You rock! ;D

1 kommentar:

Anna sa...

Åh, hälsa grattis till Helena från mig!! Vad kul :)

Förresten så tycker jag att du rockar!